به نظر می‌رسد مشکل حالت تهوع بارداری و سوزش سر دل از افزایش سطح هورمون ناشی شده و تعداد کمی از زنان در طی سه ماهه اول بارداری بدون بیماری صبحگاهی (حالت تهوع و سوزش سر دل) هستند ولی بعضی از زنان باردار در تمام طول روز، حتی در سه ماهه دوم، احساس تهوع دارند.

برخی از زنان فقط حالت تهوع دارند، اما برخی از آن‌ها حالت تهوع و استفراغ را با هم تجربه می‌کنند. این مشکل معمولا حدود هفته ششم بارداری آغاز می‌شود، اما برخی از زنان ممکن است از هفته چهارم نیز این مشکل را داشته باشند و در ماه‌های بعدی علائم شدیدتر شود. برخی زنان از هفتۀ ۱۰ ممکن است کمی بهتر شوند، اما برخی نیز ممکن است تا پایان هفتۀ ۱۵ این علامت را داشته باشند. تهوع ممکن است در طول بارداری قطع شود و سپس دوباره ادامه پیدا کند. درصد کمی از زنان نیز این علائم را تا زمان زایمان دارند. بیماری صبحگاهی با وجود رایج بودن و اینکه معمولا چند ماه بیشتر ادامه ندارد، ولی آزاردهنده است و شما حتی در حالت تهوع خفیف، ممکن است اذیت شوید و این حمله‌های نامنظم تهوع و استفراغ می‌تواند شما را کلافه کند.

دلیل حالت تهوع در دوران بارداری کاملا روشن نیست، اما برخی از تغییرات فیزیکی و شیمیایی در بدن شما می‌تواند دلیل این حالت باشد. سوزش سر دل زمانی اتفاق می‌افتد که اسیدهای معده به سمت مری منتقل شده و حس سوزش در ناحیه سینه ایجاد شود.

Pregnancy Sickness

جنین رو به رشد باعث افزایش سایز رحم و ایجاد فشار به روده، معده و مری می‌گردد که می‌تواند باعث برگشت اسید معده به مری شده و سوزش سر دل را ایجاد نماید.

قرص پرگ ایز (PregEase) محصول شرکت آمریکایی فیرهون هلث (Fairhaven Health) جهت بهبود حالت تهوع و اختلالات گوارشی در دوران بارداری طراحی و ساخته شده است. این محصول تهیه شده توسط یک تیم از پزشکان و متخصصان تغذیه می باشد، PregEase برای رفع سریع و بدون عارضه دو مورد از رایج ترین اختلالات مرتبط با بارداری یعنی حالت تهوع و سوزش سر دل برای زنان باردار در ساخته شده است.

PregEase ترکیبی از مواد تشکیل دهنده منحصر به فردی است که برای تسکین تهوع و سوزش سر دل در دوران بارداری طراحی شده و به صورت یک قرص جویدنی خوشمزه با عطر و طعم پرتقال شیرین عرضه می شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!